Poprzez audyt struktury, audyt treści, audyt nawigacjiadaptowalne rekomendacjedziałań pomagamy zidentyfikować bariery i podnieść efektywność własnych systemów rezerwacyjnych hoteli. 

Zyskowność jest zwykle ograniczona przez poziom, cechę, element w procesie rezerwacji:

►Własny system rezerwacji online działa gorzej niż rezerwacje poprzez partnerów (np. Booking, Travelist),
►Użytkownicy odwiedzają stronę, ale konwersje – odsetek rezerwacji jest niski. Potencjalni klienci zbyt szybko rezygnują z rezerwacji pobytu,
Marka nie angażuje, nie wyzwala emocji. Klienci nie znają wartości, DNA marki,
►Reklama, marketing nie przekazuje benefitów usługi, kontent nie pasuje do oczekiwań i wartości grupy docelowej
 
 

 

Naszym celem jest likwidacja barier (bottlenecks) w procesie rezerwacji pobytów w hotelach oraz wskazanie zmian i rekomendowanych działań (technicznych, operacyjnych, promocyjnych).

PAULAT | Wołodyjowskiego 46, 02-724 Warszawa | +48 664050992 | paulat@paulat.pl  | www.paulat.pl

 

Nasza metodologia obejmuje test użyteczności strony www (UX), analizę treści, słów kluczowych, performance marek, analizowanie wypowiedzi w social mediach. Testy wykonywane są w oparciu o nowoczesne digitalowe narzędzia diagnostyczne.

 

Szczegółowo analizujemy strukturę, treści oraz nawigację w procesie. Na bazie wyników dajemy adaptowalne rekomendacje działań (możliwe do wprowadzenia przez informatyka/ webdewelopera/ agencję digital).

W 2017 osiągnęliśmy konkretne cele biznesowe naszych Klientów. Poniżej kilka przykładów:

 

Podnosimy skuteczność działań, zwiększamy zyskowność, poprawiamy wyniki biznesowe. Zrealizowaliśmy już ponad 400 projektów, i mamy tysiące zadowolonych klientów!

Skontaktuj się z nami i zostań jednym z nich! 

wróć