PAULAT - NOWOCZESNE BADANIA MARKETINGOWE

Nadajemy perspektywę konsumenta dla marek, idei, produktów i kampanii. Rozwiązujemy problemy biznesowe i marketingowe. Wspieramy NPD, marketing, strategów, trade oraz biznes. W Polsce i w regionie CEE.

Inspirujemy do wprowadzania zyskownych produktów, właściwego pozycjonowania, optymalnej efektywności kanałów.

Testujemy, eksperymentujemy, analizujemy produkty i kampanie reklamowe, rynki i grupy. Insighty, analizy, badania, testy produktów. Dostarczamy dane rynkowe oraz analizy rynków dla B2B. Stosujemy nowe technologie i sprawdzoną metodologię. W Polsce i w regionie CEE.

CO ROBIMY?

BUSINESS INTELLIGENCE

BADANIA MARKETINGOWE

BADANIA SPOŁECZNE

INSIGHT DELIVERY

ANALIZY RYNKU

BADANIA WIZERUNKOWE

SEGMENTACJE

BADANIA UX

Dowiedz się więcej i skontaktuj się

METODOLOGIA 

Naszym wyróżnikiem jest korzystanie z różnych typów danych i komplementarnych źródeł informacji. Łączymy tradycyjne badania marketingowe z analizami danych i śledzeniem wzroku odbiorcy.

Triangulacja podejść badawczych pozwala nam na lepszą reprezentatywność a co za tym idzie - precyzyjne targetowanie, szybkość realizacji i adaptowalne rekomendacje.

Zobacz naszą ofertę

LICZBY

4 modele analityczne

Zasięg - 25 krajów

Ponad 70 fokusów rocznie

Zaufanie 400 klientów i partnerów 

Ponad 10000 wywiadów telefonicznych rocznie

Podniesienie efektywności kampanii fundraisingowej - 300000 zł

Zwiększenie sprzedaży produktu dzięki poprawie spotu o 4000000 zł

Sprawdź nasze doświadczenie

Zobacz portfolio neuromarketingowe