Testy wykorzystujące eyetracking i AI pozwalają na wskazanie kluczowych driverów podnoszących skuteczność na półce sklepowej. 

Sukces na półce to efekt wspólnej pracy marketingu i sprzedaży - dzieki optymalnemu ustawieniu produktów na półce, atrakcyjnemu opakowaniu i optymalnie określonej cenie.

Na wideo z naszego testu pokazujemy jak dobra widoczność produktu, atrakcyjne opakowanie i konkurencyjna cena płatków "Crunchy Muesli" skutecznie przyciąga uwagę klienta w sklepie.

 

"Crunchy Muesli"  jest jednym z najdroższych produktów na półce. Produkty są położone centralnie w półce, jednak zajmują znacznie mniej miejsca na półce niż konkurencyjne "Symbio".

Mimo to na Crunchy Muesli ogniskuje się większość spojrzeń klientów.

Dodatkowym sukcesem Crunchy Muesli jest fakt, że opakowanie przyciąga wzrok już w pierwszych chwilach kontaktu z półką co pozwala na wywołanie efektu benchmarku dla ceny produktu - inne produkty są "oceniane" względem ceny Crunchy Muesli.

Dzięki temu odsetek osób odrzucających cenę Crunchy Muesli jako zbyt drogą jest znacznie niższy niż w przypadku gdy inna marka przyciąga wzrok na półce jako pierwsza.

Zapraszamy do kontaktu!

wróć