Wybrane doświadczenie:
Badanie UX aplikacji mobilnej
Celem badania była wielowymiarowa ocena użyteczności (usability) aplikacji mobilnej, w szczególności:
1. Ocena nawigacji oraz interjfejsu graficznego
2. Ocena struktury i architektury informacji
3. Ocena zrozumiałości treści (kontentu)
EFEKT: Zwiększenie czytelności, przejrzystości aplikacji; przebudowa architektury informacji (umieszczenie "informacji profilowych" w jednym, intuicyjnym dla użytkowników miejscu); poprawa nawigacji w sytuacjach awaryjnych, wymagających pomocy ze strony dostawcy prądu (uproszczenie ścieżek związanych z rozwiązywaniem problemów).
Badanie potrzeb migrantów i uchodźców z Ukrainy, Polska, Niemcy, Czechy, Rumunia.
Wielowymiarowa ocena sytuacji migrantów zarobkowych i uchodźców z Ukrainy w krajach o największej liczbie pracujących obywateli Ukrainy. Określenie postaw, wierzeń oraz zachowań. Analiza sytuacji zawodowej migrantów i uchodźców pod względem sektorów zatrudnienia. Plany osiedleńcze i zawodowe.
EFEKT: Stworzenie serii raportów i artykułów opisujących zmieniające się postawy wśród ukraińskiej grupy migracyjnej w krajach UE.
Wybór nowego formatu reklamy, Polska
Ocena dwóch typów reklam TV. Neuromarketingowy, monadyczny test reklam. Porównanie perswazyjności, poziomów zauważenia, przyciągania uwagi wzrokowej przez główne benefity, logo i call to action oraz poziomów zapamiętania elementów oferty.
EFEKT: Wyższa skuteczność nowego formatu reklamy - podniesienie skuteczności akcji promocyjnej oferty pożyczkowej.
Określenie potencjału lotniska, Polska
Wyznaczenie zasięgu lotniska i zdefiniowanie konkurencji. Wielowymiarowa analiza typu Challenge Area. Segmentacja lotnisk i zdefiniowanie przewag i słabości konkurencyjnych.
EFEKT: Wsparcie strategii marketingowej poprzez określenie potrzeb klientów, potencjału rozwoju i obszarów zasięgu dla komunikacji marketingowej.
Zbudowanie produktu turystycznego na rynkach zagranicznych: Niemcy, Wielka Brytania, Czechy
Wizerunek jednej z najsilniejszych polskich marek turystycznych na rynkach zagranicznych. Określenie atrakcyjności miejsc i wydarzeń w mieście. Test linii strategicznych.
EFEKT: Ocena produktów turystycznych i określenie ich potencjału dla różnych grup docelowych. Doprecyzowanie strategii marketingowej i zmiana planu marketingowego.
Testowanie komunikacji marketingowej, Polska
Ocena konceptów reklamowych dla nowego produktu - usługi finansowej. Disaster Check linii kreatywnych. Ocena atrakcyjności konceptu marketingowego i idealnych cech usługi finansowej.
EFEKT: Wybranie najlepszej linii kreatywnej i wskazanie grup docelowych do których potrzeb ten sposób komunikacji jest najbardziej odpowiedni.
Kampania fundraisingowa, Polska
Strategia, kreacja i koordynacja realizacji akcji fundraisingowej dla NGO zajmującego się stworzeniem całościowego systemu opieki nad dziećmi w śpiączce.
EFEKT: Łącznie pozyskano ponad 300 tys. złotych od darczyńców indywidualnych na budowę i wyposażenie kliniki przy CZD.
Określenie wizerunku marki banku
Badanie obejmujące kilkanaście krajów w regionie Azji Południowej i Pacyfiku (m.in. Indie, Chiny, Singapur, Indonezja).
EFEKT: Koordynacja prac agencji badawczych zakończona określeniem wizerunku międzynarodowego banku wśród biznesowych i konsumenkich grupach docelowych.
Test nowych produktów dla firmy FMCG, Polska
Rynkowy test nowych propozycji smakowych dla nowego produktu alkoholowego.
EFEKT: Określenie potencjału na przejęcie konsumentów konkurencyjnych napojów (Source Of Busineess) oraz zdefiniowanie zagrożenia kanibalizacji istniejących produktów (Current Franchise).
Efektywność kampanii promującej markę terytorialną, Polska
Pełen proces oceny efektywności kampanii wizerunkowo - produktowej dla marki terytorialnej. Pre- i Post- testy kampanii.
EFEKT: Zmierzenie efektów kampanii czyli zmian w postrzeganiu marki.
Badanie otoczenia konkurencyjnego dla instytucji finansowej, Polska
Projekt typu Mystery Shopper dla wiodącej instytucji finansowej.
EFEKT: Identyfikacja przewag konkurencyjnych poszczególnych graczy w sektorze pożyczek konsumenckich.
Satysfakcja klientów sieci handlowej, Polska
Określenie powodów do satysfakcji i żródeł niezadowolenia z korzystania z poszczególnych galerii handlowych. Stworzenie operacyjnych rekomendacji mających na celu podniesienie poziomu zadowolenia.
EFEKT: Neutralizacja źródeł dyssatysfakcji klientów pozwoliła na zwiększenie wskaźnika retencji klientów GH.
Car Clinic dla marki motoryzacyjnej, Polska
Badanie R&D samochodów w segmencie B. Określenie ergonomii rozwiązań wewnątrz kabiny, w bagażniku jak i wygody korzystania z samochodu.
EFEKT: Badanie pozwoliło na zaprojektowanie nowych rozwiązań przestrzennych i konstrukcyjnych w samochodach znanej marki europejskiej.
Migracja konsumentów w segmencie VFM - FMCG, Litwa, Łotwa, Estonia
Koordynacja badania segmentacyjnego w dwóch segmentach rynku dla firmy FMCG.
EFEKT: Zidentyfikowanie produktów w portfolio firmy, które mają potencjał na zostanie ważnym graczem w segmencie oraz zmigrowanie użytkowników innych produktów z portfolio do jednej marki