DOŚWIADCZENIE

Badania w 24 krajach

Zaufanie ponad 1000 klientów i partnerów 

Ponad 100 fokusów, 300 wywiadów pogłębionych, ponad 20 000 wywiadów ilościowych rocznie

300 000 zł wpływów fundraisingowych

14 000 000 zł marketing incremental value kategorii

 

.

Wybrane doświadczenie: 

 

Wybór nowego formatu reklamy, Polska

Ocena dwóch typów reklam TV. Neuromarketingowy, monadyczny test reklam. Porównanie perswazyjności, poziomów zauważenia, przyciągania uwagi wzrokowej przez główne benefity, logo i call to action oraz poziomów zapamiętania elementów oferty.

EFEKT: Wyższa skuteczność nowego formatu reklamy - podniesienie skuteczności akcji promocyjnej oferty pożyczkowej. 

 

Określenie potencjału lotniska, Polska

Wyznaczenie zasięgu lotniska i zdefiniowanie konkurencji. Wielowymiarowa analiza typu Challenge Area. Segmentacja lotnisk i zdefiniowanie przewag i słabości konkurencyjnych.

EFEKT: Wsparcie strategii marketingowej poprzez określenie potrzeb klientów, potencjału rozwoju i obszarów zasięgu dla komunikacji marketingowej.

 

 

Zbudowanie produktu turystycznego, Niemcy, Wielka Brytania, Czechy

Wizerunek jednej z najsilniejszych polskich marek turystycznych na rynkach zagranicznych. Określenie atrakcyjności miejsc i wydarzeń w mieście. Test lini strategicznych. 

EFEKT: Ocena produktów turystycznych i określenie ich potencjału dla różnych grup docelowych. Doprecyzowanie strategii marketingowej i zmiana planu marketingowego.

 

 

Testowanie komunikacji marketingowej, Polska

Ocena konceptów reklamowych dla nowego produktu - usługi finansowej. Disaster Check linii kreatywnych. Ocena atrakcyjności konceptu marketingowego i idealnych cech usługi finansowej.

EFEKT: Wybranie najlepszej linii kreatywnej i wskazanie grup docelowych do których potrzeb ten sposób komunikacji jest najbardziej odpowiedni.

 

 

Kampania fundraisingowa, Polska

Strategia, kreacja i koordynacja realizacji akcji fundraisingowej dla NGO zajmującego się stworzeniem całościowego systemu opieki nad dziećmi w śpiączce.

EFEKT: Łącznie pozyskano ponad 300 tys. złotych od darczyńców indywidualnych na budowę i wyposażenie kliniki przy CZD.

 

 

Określenie wizerunku marki banku, APAC

Badanie obejmujące kilkanaście krajów w regionie Azji Południowej i Pacyfiku (m.in. Indie, Chiny, Singapur, Indonezja).

EFEKT: Koordynacja prac agencji badawczych zakończona określeniem wizerunku międzynarodowego banku wśród biznesowych i konsumenkich grupach docelowych.

 

 

Test nowych produktów dla firmy FMCG, Polska

Rynkowy test nowych propozycji smakowych dla nowego produktu alkoholowego.

EFEKT: Określenie potencjału na przejęcie konsumentów konkurencyjnych napojów (Source Of Busineess) oraz zdefiniowanie zagrożenia kanibalizacji istniejących produktów (Current Franchise).

 

 

Efektywność kampanii promującej markę terytorialną, Polska

Pełen proces oceny efektywności kampanii wizerunkowo - produktowej dla marki terytorialnej. Pre- i Post- testy kampanii.

EFEKT: Zmierzenie efektów kampanii czyli zmian w postrzeganiu marki.

 

 

Badanie otoczenia konkurencyjnego dla instytucji finansowej, Polska

Projekt typu Mystery Shopper dla wiodącej instytucji finansowej.

EFEKT: Identyfikacja przewag konkurencyjnych poszczególnych graczy w sektorze pożyczek konsumenckich.

 

 

Satysfakcja klientów sieci handlowej, Polska

Określenie powodów do satysfakcji i żródeł niezadowolenia z korzystania z poszczególnych galerii handlowych. Stworzenie operacyjnych rekomendacji mających na celu podniesienie poziomu zadowolenia.

EFEKT: Neutralizacja źródeł dyssatysfakcji klientów pozwoliła na zwiększenie wskaźnika retencji klientów GH.

 

 

Car Clinic dla marki motoryzacyjnej, Polska

Badanie R&D samochodów w segmencie B. Określenie ergonomii rozwiązań wewnątrz kabiny, w bagażniku jak i wygody korzystania z samochodu.

EFEKT: Badanie pozwoliło na zaprojektowanie nowych rozwiązań przestrzennych i konstrukcyjnych w samochodach znanej marki europejskiej.

 

 

Migracja konsumentów w segmencie VFM - FMCG, Litwa, Łotwa, Estonia

Koordynacja badania segmentacyjnego w dwóch segmentach rynku dla firmy FMCG.

EFEKT: Zidentyfikowanie produktów w portfolio firmy, które mają potencjał na zostanie ważnym graczem w segmencie oraz zmigrowanie użytkowników innych produktów z portfolio do jednej marki