DOŚWIADCZENIE

Od 2007 roku przeprowadziliśmy ponad 500 projektów badawczych i analitycznych. Przeprowadzamy badania marketingowe (ilościowe, jakościowe, neuromarketing) oraz analizy wielkości rynków
i potencjału nowych produktów.

Realizujemy badania zarówno w Polsce jak i w innych krajach UE (np. z migrantami oraz uchodźcami z Ukrainy). Po 24.02.2022 znacząco wzrósł udział badań z migrantami z Ukrainy (m.in w Polsce, Niemczech, Niderlandach, Czechach, Rumunii), które realizujemy za pomocą ukraińskojęzycznej siatki ankieterskiej.

Nasi klienci to m.in. 3M, Akademia Leona Koźmińskiego, Amplio Digital, ANZ, BAT, BOS Bank, BP, Cefic, DataWise, Dbam O Zdrowie, EC, European Parliament, Eskadra Group, Fundacja AKogo?, Grupa EWL, Harris Interactive, HFPC, ISL, International Organization for Migration, Kaufland, Kidibee, Liberties, Locativo, Lyreco, Maspex, Moya, M Services Poland, Procter&Gamble, Performance Media, PISF, Polmedica, Provident, ProVita, Rebels Valley, Sotrender, Shome, Stowarzyszenie Nowe Horyzonty, Stowarzyszenie Nowy Kraków, Tauron, Thermaflex, UNICEF, Uniwersytet Rolniczy w Krakowie, WWF, Van4Share, ZPP, Zain Group.

    • Opracowaliśmy 4 modele analityczne, które do dziś stosujemy Indeks Siły Grawitacyjnej oraz modele scoringowe w segmentacji.

    • Tworzyliśmy i współtworzyliśmy 24 strategii komunikacji marki

    •  Przeprowadziliśmy testy potencjału dla 38 nowych produktów 

    • Zrealizowaliśmy ponad 120 analiz i estymacji rynkowych 

    • Moderowaliśmy ponad 310 grup fokusowych

    • Podnieśliśmy skuteczność ponad 500 reklam i materiałów marketingowych.

    • Zrealizowaliśmy ponad 2000  wywiadów pogłębionych

    • Przeprowadziliśmy ponad 100 000 wywiadów telefonicznych 

    • Zrealizowaliśmy ponad 500 000 ankiet

Skontaktuj się z nami i skorzystaj z naszego doświadczenia

Wybrane doświadczenie: 

Badanie UX aplikacji mobilnej

Celem badania była wielowymiarowa ocena użyteczności (usability) aplikacji mobilnej, w szczególności:

1. Ocena nawigacji oraz interjfejsu graficznego

2. Ocena struktury i architektury informacji

3. Ocena zrozumiałości treści (kontentu)

EFEKT: Zwiększenie czytelności, przejrzystości aplikacji; przebudowa architektury informacji (umieszczenie "informacji profilowych" w jednym, intuicyjnym dla użytkowników miejscu); poprawa nawigacji w sytuacjach awaryjnych, wymagających pomocy ze strony dostawcy prądu (uproszczenie ścieżek związanych z rozwiązywaniem problemów). 

 

 

Badanie potrzeb migrantów i uchodźców z Ukrainy, Polska, Niemcy, Czechy, Rumunia.

Wielowymiarowa ocena sytuacji migrantów zarobkowych i uchodźców z Ukrainy w krajach o największej liczbie pracujących obywateli Ukrainy. Określenie postaw, wierzeń oraz zachowań. Analiza sytuacji zawodowej migrantów i uchodźców pod względem sektorów zatrudnienia. Plany osiedleńcze i zawodowe.

EFEKT: Stworzenie serii raportów i artykułów opisujących zmieniające się postawy wśród ukraińskiej grupy migracyjnej w krajach UE.

 

Wybór nowego formatu reklamy, Polska

Ocena dwóch typów reklam TV. Neuromarketingowy, monadyczny test reklam. Porównanie perswazyjności, poziomów zauważenia, przyciągania uwagi wzrokowej przez główne benefity, logo i call to action oraz poziomów zapamiętania elementów oferty.

EFEKT: Wyższa skuteczność nowego formatu reklamy - podniesienie skuteczności akcji promocyjnej oferty pożyczkowej. 

 

Określenie potencjału lotniska, Polska

Wyznaczenie zasięgu lotniska i zdefiniowanie konkurencji. Wielowymiarowa analiza typu Challenge Area. Segmentacja lotnisk i zdefiniowanie przewag i słabości konkurencyjnych.

EFEKT: Wsparcie strategii marketingowej poprzez określenie potrzeb klientów, potencjału rozwoju i obszarów zasięgu dla komunikacji marketingowej.

 

 

Zbudowanie produktu turystycznego na rynkach zagranicznych: Niemcy, Wielka Brytania, Czechy

Wizerunek jednej z najsilniejszych polskich marek turystycznych na rynkach zagranicznych. Określenie atrakcyjności miejsc i wydarzeń w mieście. Test linii strategicznych. 

EFEKT: Ocena produktów turystycznych i określenie ich potencjału dla różnych grup docelowych. Doprecyzowanie strategii marketingowej i zmiana planu marketingowego.

 

 

Testowanie komunikacji marketingowej, Polska

Ocena konceptów reklamowych dla nowego produktu - usługi finansowej. Disaster Check linii kreatywnych. Ocena atrakcyjności konceptu marketingowego i idealnych cech usługi finansowej.

EFEKT: Wybranie najlepszej linii kreatywnej i wskazanie grup docelowych do których potrzeb ten sposób komunikacji jest najbardziej odpowiedni.

 

 

Kampania fundraisingowa, Polska

Strategia, kreacja i koordynacja realizacji akcji fundraisingowej dla NGO zajmującego się stworzeniem całościowego systemu opieki nad dziećmi w śpiączce.

EFEKT: Łącznie pozyskano ponad 300 tys. złotych od darczyńców indywidualnych na budowę i wyposażenie kliniki przy CZD.

 

 

Określenie wizerunku marki banku

Badanie obejmujące kilkanaście krajów w regionie Azji Południowej i Pacyfiku (m.in. Indie, Chiny, Singapur, Indonezja).

EFEKT: Koordynacja prac agencji badawczych zakończona określeniem wizerunku międzynarodowego banku wśród biznesowych i konsumenkich grupach docelowych.

 

 

Test nowych produktów dla firmy FMCG, Polska

Rynkowy test nowych propozycji smakowych dla nowego produktu alkoholowego.

EFEKT: Określenie potencjału na przejęcie konsumentów konkurencyjnych napojów (Source Of Busineess) oraz zdefiniowanie zagrożenia kanibalizacji istniejących produktów (Current Franchise).

 

 

Efektywność kampanii promującej markę terytorialną, Polska

Pełen proces oceny efektywności kampanii wizerunkowo - produktowej dla marki terytorialnej. Pre- i Post- testy kampanii.

EFEKT: Zmierzenie efektów kampanii czyli zmian w postrzeganiu marki.

 

 

Badanie otoczenia konkurencyjnego dla instytucji finansowej, Polska

Projekt typu Mystery Shopper dla wiodącej instytucji finansowej.

EFEKT: Identyfikacja przewag konkurencyjnych poszczególnych graczy w sektorze pożyczek konsumenckich.

 

 

Satysfakcja klientów sieci handlowej, Polska

Określenie powodów do satysfakcji i żródeł niezadowolenia z korzystania z poszczególnych galerii handlowych. Stworzenie operacyjnych rekomendacji mających na celu podniesienie poziomu zadowolenia.

EFEKT: Neutralizacja źródeł dyssatysfakcji klientów pozwoliła na zwiększenie wskaźnika retencji klientów GH.

 

 

Car Clinic dla marki motoryzacyjnej, Polska

Badanie R&D samochodów w segmencie B. Określenie ergonomii rozwiązań wewnątrz kabiny, w bagażniku jak i wygody korzystania z samochodu.

EFEKT: Badanie pozwoliło na zaprojektowanie nowych rozwiązań przestrzennych i konstrukcyjnych w samochodach znanej marki europejskiej.

 

 

Migracja konsumentów w segmencie VFM - FMCG, Litwa, Łotwa, Estonia

Koordynacja badania segmentacyjnego w dwóch segmentach rynku dla firmy FMCG.

EFEKT: Zidentyfikowanie produktów w portfolio firmy, które mają potencjał na zostanie ważnym graczem w segmencie oraz zmigrowanie użytkowników innych produktów z portfolio do jednej marki