NOWOCZESNE BADANIA MARKETINGOWE

Łączymy nowoczesne technologii, bazujące na obserwacji reakcji człowieka z analityką zachowań, analizami big data i tradycyjnymi badaniami marketingowymi - fokusami, badaniami ilościowymi. Korzystamy z rozwoju technologii, wykorzystujemy nowoczesne rozwiązania oparte o AI, źródła naszych rekomendacji opieramy na analizie zachowań behawioralnych, monitoringu, reakcjach i opiniach.

Przeprowadziliśmy dotychczas ponad 500 projektów, badaniami ilościowymi objęliśmy ponad 150000 osób. Rocznie realizujemy ponad 70 grup fokusowych i ponad 200 pogłębionych wywiadów indywidualnych. Pracowaliśmy dla międzynarodowych korporacji (m.in. 3M, P&G), agencji reklamowych (m.in. Performance Media, Grupa Eskadra) oraz dla małych firm i start-up'ów. 

Głównie pracujemy w Polsce ale także w innych krajach UE oraz w Ukrainie. Współpracujemy z zaufanymi partnerami, ekspertami, specjalistami. Należymy do PTBRIO.

Skontaktuj się z nami i zostań jednym z naszych zadowolonych klientów.

SZYBKO

Stawiamy na hybrydowość interakcji, łączymy analitykę z badaniami, online z bezpośrednim kontaktem, etno z monitoringiem social media.

Reprezentatywne badania opinii

Celowe i reprezentatywne badania marketingowe

Testy produktów i usług, audyty i eksperymenty

Projektujemy interakcje, identyfikujemy grupy, rozumiemy rzeczywistość „superteraźniejszości” naszych klientów jak i ludzi – reprezentantów grup docelowych. Bezpośredni kontakt z nimi pozwala nam na weryfikację hipotez idei i pomysłów.

Rozwój online, korzystanie ze smartfonów oraz analizy danych pozwalają na błyskawiczny kontakt, test i ograniczenie ryzyka błędnych decyzji biznesowych.

 

SKUTECZNIE

Odpowiadamy na pytania biznesowe – pytania sprzedażowe i marketingowe.

 Bazujemy zarówno na twardych danych, mgnieniach świadomości i zrozumieniu zachowań. Stosujemy nowoczesne techniki oparte na badaniu reakcji, emocji, przyciągania uwagi wzrokowej.

Pozycjonowanie marki

Segmentacja rynków

Identyfikacja motywacji

Docieramy do grup docelowych na różne sposoby, online i F2F. Monitoring i dane wzbogacają nasz obraz. Poprzez różnorodność projektów jesteśmy w ciągłym kontakcie z konsumentami i klientami.

Daje nam to zakotwiczenie w ich życiu, a dzięki temu zyskujemy realność obserwacji, zaufanie oraz kontrolę nad dostarczeniem wyników wspomagających działania biznesowe.

 

NOWOCZEŚNIE

Rozmawiamy z ludźmi tam gdzie im wygodnie, naturalnie włączamy się w interakcje z konsumentami, odbiorcami, klientami. Bazujemy na różnorodnych informacjach i nowoczesnych sposobach ich uzyskania.

Insight /Foresight

Analizy/ Badania jakościowe i ilościowe

Eksperymenty, testy i audyty konsumenckie

Organizujemy samodzielne zarządzanie (in-house) Voice of Customer oraz Voice of Market po stronie klienckiej. Szkolimy zespoły marketingowe i sprzedażowe.

Także w innych krajach regionu!

Zwiększamy trafność decyzji biznesowych.